Οι γενικοί όροι πώλησης που αναφέρονται (εφεξής ως " Γενικοί Όροι "), έχουν ως στόχο να προσδιορίσουν τις συνθήκες πώλησης ανάμεσα σε κάθε χρήστη του site του eworld.com.gr (εφεξής ως "Πελάτης" ή "Εσείς") και στην εταιρία eworld.com.gr που έχει εταιρική έδρα στη διεύθυνση Βορείου Ηπείρου 88, Τ.Κ 26222 ΠΑΤΡΑ, Ελλάδα (εφεξής αναφερόμενη ως "eworld"). Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης είναι οι μόνοι εφαρμόσιμοι και αντικαθιστούν οποιουσδήποτε άλλους όρους, πλην εξαιρέσεως, εκφρασμένης γραπτώς και με σαφήνεια. Το eworld μπορεί κατά διαστήματα να τροποποιήσει ορισμένες διατάξεις των γενικών της όρων. Είναι λοιπόν απαραίτητο να ανατρέχετε σε αυτούς κάθε φορά που επισκέπτεστε το δικτυακό τόπο eworld.com.gr (εφεξής ως "ιστότοπος " ή " Site"). Θεωρούμε πως επιβεβαιώνοντας την παραγγελία σας, αποδέχεστε πλήρως τους γενικούς όρους πώλησης κατόπιν ανάγνωσης αυτών. Συνδεόμενοι με τον Ιστότοπο, αποδέχεστε τους Γενικούς Όρους και τις Συνθήκες Χρήσης που περιγράφονται.



Τρόποι Αποστολής

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με Ταχυμεταφορική Εταιρεία Courier.

Συνεργαζόμενες Courier

a) Courier Γενική Ταχυδρομική.

b) Courier Speedex.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις αποστολές παραγγελιών μπορούν να διεκπεραιωθούν με συνεργαζόμενες από τον αγοραστή μεταφορικές εταιρείες και πάντα ύστερα από συνεννόηση με το eWorld.


Κόστος Αποστολής

Το κόστος επιβάρυνσης για αποστολή μέσω της Courier πληρώνετε από τον αγοραστή και ορίζεται ως εξής:


Για αγορές με προπληρωμή της παραγγελίας 

(Πιστωτική Κάρτα, Τραπεζική Κατάθεση, PayPal) το κόστος μεταφορικών διαμορφώνετε έως εξής: Για πακέτο βάρους έως 2 (δύο) κιλά το κόστος αποστολής είναι 2.99€ Για κάθε επιπλέον 1 κιλό υπάρχει επιβάρυνση της τάξης τον 1,00€


Για αγορές με Αντικαταβολή 

το κόστος μεταφορικών διαμορφώνετε έως εξής: Για πακέτο βάρους έως 3 (τρία) κιλά το κόστος αποστολής είναι 5.99€  Για κάθε επιπλέον 1 (ένα) κιλό υπάρχει επιβάρυνση της τάξης τον 1,00€


Όλες οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α.


Τρόποι Πληρωμής

Όλες οι παραγγελίες μπορούν να πληρωθούν με τους παρακάτω τρόπους.


- Με Κατάθεση σε Λογαριασμό Τραπέζης:

Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς του eWorld. Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση. Στο καταθετήριο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να αναγράψετε ως αιτιολογία: το επώνυμο, το όνομά σας και αν θυμάστε τον αριθμό παραγγελίας. Υποχρεωτικά, μετά την κατάθεση των χρημάτων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας ένα e-mail για να μας γνωστοποιήσετε την πραγματοποίηση της κατάθεσης στο info@eworld.com.gr  . Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω του συστήματος Online επικοινωνίας ( εμφανίζεται κάτω δεξιά σε κάθε σελίδα μας ). Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά: στο 2610 221620 . Εφόσον πραγματοποιηθεί η κατάθεση, θα σας σταλεί e-mail και sms (μήνυμα), στο οποίο θα αναφέρεται ακριβώς η ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας και το μέσο που στάλθηκε.

Οι λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέτετε είναι:                

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 
Αρ. Λογαριασμού: 226/614326-11 
IBAN: GR49 0110 2260 0000 2266 1432 611

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 
Αρ. Λογαριασμού: 5505-031175-669 
IBAN: GR23 0172 5050 0055 0503 1175 669 

ALPHA BANK
Αρ. Λογαριασμού: 532-00-2310008953
IBAN: GR18 0140 5320 5320 0231 0008 953

Μετά την κατάθεση χρημάτων  πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα  email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο  info@eworld.com.gr. Αλλιώς μπορείτε και τηλεφωνικά: στο  2610 221620

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση.


Στο αποδεικτικό κατάθεσης θα πρέπει υποχρεωτικά να αναφέρετε το όνομα του αγοραστή ή και ο αριθμός παραγγελίας.

Μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσης για την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας παρακαλούμε όπως αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο eWorld με τους παρακάτω τρόπους. Σε ηλεκτρονική μορφή μπορείτε να μας αποστείλετε το αποδεικτικό στο email: info@eworld.com.gr με την ένδειξη "Αποδεικτικό Κατάθεσης" Σε περίπτωση μη αποστολής του αποδεικτικού από των πελάτη το eWorld δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση της αποστολής της παραγγελίας ή και τυχόν μη αποστολή της.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που κατάθεση δεν πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας η παραγγελία αυτή δύναται να ακυρωθεί αυτόματα από το σύστημά μας.

- Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα

Όλες οι πληρωμές με Πιστωτική Κάρτα εκτελούνται μέσα από το ασφαλές ηλεκτρονικό σύστημα της Τράπεζας Πειραιώς "Paycenter". Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας ξεκινάει αυτόματα χωρίς να χρειάζονται περεταίρω ενέργειες από την πλευρά του αγοραστή.

ΠΡΟΣΟΧΗ !! Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα και να παραλάβετε από το κατάστημά μας θα πρέπει να είστε παρών ο ίδιος κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του προσώπου που παραλαμβάνει να αναγράφεται στην κάρτα.

ΠΡΟΣΟΧΗ !! Σε περίπτωση αποστολής της παραγγελίας στο χώρο επιθυμίας του πελάτη, η παράδοση και η παραλαβή της παραγγελίας πραγματοποιείται μόνο από τον νόμιμο κάτοχο της πιστωτικής κάρτας με έλεγχο-επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας, με υπογραφή του ίδιου του κατόχου της κάρτας και αναγραφή ολογράφως του ονοματεπώνυμου, υπογραφής και του αριθμού ταυτότητας στο δελτίο παραλαβής.


- Πληρωμή με Αντικαταβολή

Στις παραγγελίες με Αντικαταβολή ο πελάτης πληρώνει το τελικό ποσό που έχει υπολογίσει το αυτόματο σύστημα του eWorld στην εταιρεία Courier κατά την παράδοση τις παραγγελίας. Σε καμία περίπτωση ο πελάτης δεν πληρώνει επιπλέων ποσό από το ποσό που έχει υπολογίσει το αυτόματο σύστημα ή διαφορετικό ποσό που έχει προκύψει ύστερα από επικοινωνία με το eWorld (έλλειψη προϊόντος, προσθήκη προϊόντος κλπ)


-Πληρωμή με PayPal

Όλες οι πληρωμές με Paypal εκτελούνται μέσα από το ασφαλές ηλεκτρονικό σύστημα της Paypal. Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας ξεκινάει αυτόματα χωρίς να χρειάζονται περεταίρω ενέργειες από την πλευρά του αγοραστή.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω PayPal) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο νόμιμος κάτοχος του λογαριασμού PayPal να προσκομίσει την ταυτότητά του. Σε περίπτωση αποστολής της παραγγελίας στο χώρο επιθυμίας του πελάτη, η παράδοση και η παραλαβή της παραγγελίας πραγματοποιείται μόνο από τον νόμιμο κάτοχο του λογαριασμού  Paypal εκτός αν έχει δηλώσει στο Paypal διαφορετικό προορισμό αποστολής.


Διαθεσιμότητα

Σημειώστε πως διεκπεραιώνουμε την παραγγελία σας μέσα στο πλαίσιο των διαθέσιμων αποθεμάτων μας.Σε περίπτωση που ένα από τα προϊόντα μας δεν είναι διαθέσιμο στο απόθεμά μας, δεσμευόμαστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 15 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας πληροφορώντας σας σχετικά με την προθεσμία εντός της οποίας θα σας παραδοθεί το προϊόν.

Αν μεταξύ των παραγγελμένων προϊόντων, κάποιο δεν είναι διαθέσιμα προσωρινά, δεσμευόμαστε αφενός να σας παραδώσουμε τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα απαλλάσσοντάς από τα « έξοδα αποστολής » και αφετέρου να αντικαταστήσουμε το μη διαθέσιμο προϊόν με ένα ανάλογο σε ποιότητα και τιμή προϊόν. Σε περίπτωση άρνησης εκ μέρους σας, θα προβούμε στην αποζημίωση του εν λόγω προϊόντος. Σε περίπτωση επιστροφής εκ μέρους σας μέσα στα πλαίσια των όρων που προβλέπονται στο άρθρο "δικαίωμα ακύρωσης - ικανοποιημένοι ή επιστροφή χρημάτων", δεν απαλλάσσεστε από τα έξοδα αποστολής.


Τιμές

Οι τιμές που αναφέρονται στον Ιστότοπο είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν όλες τις φορολογικές επιβαρύνσεις (ΦΠΑ) εκτός από τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον Πελάτη και εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, ενώ τιμολογούνται στο τέλος της παραγγελίας επιπλέον της τιμής των επιλεχθέντων προϊόντων.

To eWorld επιφυλάσσεται το δικαίωμα τροποποίησης των τιμών που εφαρμόζονται στα προϊόντα του Site της σε οποιαδήποτε στιγμή αλλά δεσμεύεται να εφαρμόσει τις τιμές που αναγράφονταν στον Ιστότοπο κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας.



Επιστροφή

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στον πελάτη κατά την αποστολή του προϊόντος του.

Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία και με πλήρες περιεχόμενο (εξαρτήματα, οδηγίες χρήσης, κτλ.)





Δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας

Δικαίωμα ακύρωσης : Ικανοποιημένοι ή επιστροφή χρημάτων

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου L 121-20 του Κώδικα Κατανάλωσης, έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να μας επιτρέψετε ένα προϊόν που δε σας ικανοποιεί. Μέσα σ' αυτό το διάστημα, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με δικά σας έξοδα, συνοδευόμενο από την απόδειξη αγοράς και το δελτίο επιστροφής πλήρως συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο.

Παρακαλείστε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες.

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται με έξοδα του Πελάτη.

Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημιές, δε θα λάβει αποζημίωση μερική ή ολική σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται παρακάτω.

Αν το προϊόν που επιστρέφεται είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές, μια μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τη διάγνωση που θα πραγματοποιηθεί από το τμήμα After Sales (SAV).

Όλες οι φωτογραφίες που περιέχονται σε ελαττωματικές κάρτες μνήμης που επιστρέφονται στo eWorld από τον Πελάτη δεν μπορούν να ανακτηθούν.

Η προθεσμία επιστροφής που αναφέρεται ανωτέρω μετρά από την ημέρα παράδοσης της παραγγελίας.

Το δικαίωμα επιστροφής της παραγγελίας εκτελείται χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα αποστολής (πλην της περίπτωσης που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, οπότε και τα έξοδα επιστροφής αναλαμβάνονται από το eWorld με παρουσίαση της απόδειξης αποστολής).

Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος επιστροφής, το eWorld θα αποζημιώσει τον Πελάτη το ταχύτερο δυνατόν, κατόπιν τεχνικού ελέγχου που κρατάει το πολύ 10 ημέρες.

Κατά την αποζημίωση, ο πελάτης αποζημιώνεται στον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας με την οποία πραγματοποιήθηκε η πληρωμή ή σε περίπτωση εμβάσματος με αντίστοιχο τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό που θα υποδειχθεί από τον πελάτη.


Εγγυήσεις μετά την πώληση

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από:

- τη νόμιμη εγγύηση «συμμόρφωσης του αγαθού προς τους όρους της σύμβασης»

- τη νόμιμη εγγύηση απόκρυψης ελαττωμάτων

- την εγγύηση του κατασκευαστή η διάρκεια της οποίας διαφέρει ανάλογα με το προϊόν και τη μάρκα

Τα έξοδα αποστολής του ή των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Ωστόσο, σε περίπτωση που το(-α) επιστρεφόμενο(-α) προϊόν(-τα) καλύπτεται από την εγγύηση συμμόρφωσης του αγαθού προς τους όρους της σύμβασης, η εταιρία μας επιστρέφει τα καταβληθέντα έξοδα επαναποστολής στον πελάτη.

Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει ταχυδρομικώς (ή μέσω ενός άλλου μεταφορέα). Καμία παραλαβή δέματος δε θα γίνει αποδεκτή στην έδρα του eWorld.

Το eWorld δεσμεύεται να αναλάβει τις ενδεχόμενες δαπάνες επισκευής από τους προμηθευτές.

Όποιο και αν είναι το πρόβλημα που εμφανίζει το προϊόν σας, επιβάλλεται η αποστολή, ταυτόχρονα με την ελαττωματική συσκευή, ενός αντίγραφου της απόδειξης πληρωμής, του εγγράφου εγγύησης (περιλαμβάνεται στη συσκευασία) και του κουπονιού επιστροφής.

Προσοχή, οι νόμιμες εγγυήσεις δεν ισχύουν για την επισκευή βλαβών που οφείλονται σε κάποιον εξωτερικό παράγοντα (π.χ. ατύχημα, σύγκρουση, κεραυνός, διακύμανση του ρεύματος κ.λ.π.) ή σε κακή χρήση ή εγκατάσταση από τον πελάτη χωρίς την τήρηση των συστάσεων του κατασκευαστή ή σε χρήση που βλάπτει τη σωστή συντήρηση της συσκευής, σε χρήση εμπορικού ή συλλογικού χαρακτήρα, σε χρήση μη κατάλληλων περιφερειακών, αξεσουάρ ή αναλώσιμων.

Οι εγγυήσεις του κατασκευαστή των προϊόντων που πωλούνται από το eWorld δεν καλύπτουν:

- την αντικατάσταση των αναλώσιμων (μπαταρίες, λάμπες, ασφάλειες, κεραίες, ακουστικά για walkman, μικρόφωνα, φθορά των κεφαλών εγγραφής και ανάγνωσης...),

- την ανώμαλη ή μη κατάλληλη χρήση των προϊόντων. Σε ό, τι αφορά σε αυτό το σημείο, σας καλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης που συνοδεύουν το προϊόν,

- τις βλάβες που συνδέονται με αξεσουάρ (καλώδια τροφοδότησης...),

- τις βλάβες που οφείλονται στην παρέμβαση ενός επισκευαστή μη εγκεκριμένου από το eworld

- τις βλάβες που οφείλονται σε οποιαδήποτε εξωτερική αιτία (π.χ. ατύχημα, κεραυνός, αυξομείωση της τάσης του ρεύματος).

το eWorld δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο, αν ο κατασκευαστής αρνηθεί να εφαρμόσει την εγγύηση για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.

Ο κατασκευαστής δικαιούται να ζητήσει την καταβολή εξόδων φακέλου σε περίπτωση άρνησης πληρωμής των προβλεπόμενων δαπανών. Σε περίπτωση αποδοχής της ανάλυσης των προβλεπόμενων δαπανών, ο πελάτης υποχρεούται να στείλει το τραπεζικό έμβασμα ύψους ίσου με το ποσό που ορίζεται στην ανάλυση των προβλεπόμενων δαπανών.





Τι κάνετε σε περίπτωση βλάβης

Σε περίπτωση βλάβης, πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης το eworld από Δευτέρα ως Παρασκευή, από τις 10 π.μ. έως τις 18 μ.μ. μέσω τηλεφώνου στο 0030 2610 221 620. 
Προκειμένου να μας επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας email στο sales@eworld.com.gr.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία μαζί με την απόδειξη πληρωμής με ένδειξη συστημένου ΕΛΤΑ.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων αν το μοντέλο ή ο σειριακός αιθμός του υλικού έχει υποστεί αλλαγή.